دادن راه حل های خوب برای افراد بی پول

.

.

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :

» آذر 1394


» جی پی اس ردیاب ماشین
» ال ای دی هدلایت زنون led
» جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان راز نهفته و آدرس razenahofte.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS
دادن راه حل های خوب برای افراد بی پول
نویسنده راز تاریخ ارسال جمعه 27 آذر 1394 در ساعت 20:34

۱- از تعداد حساب های بانکی خود بکاهید

اغلب افراد در مراکز و بانک های متعدد حساب افتتاح می کند و برای فعالیت های اقتصادی از چندین دسته چک استفاده می نمایند. این کار در موارد ضروری مشکلی ندارد، اما در حالت معمول شما نیازی به این تعداد زیاد از حساب و چک ندارید. یکی زا راه هایی که می توایند فرآیندهای مالی خود را ساده سازی کرده و آنها را بهتر مدیریت کنید، کاستن از تعداد حساب های بانکی است. از این طریق، بررسی  ارزیابی خرج و دخل و به خاطر سپردن تعهدات بسیار آسانتر خواهد شد و انرژی ذهنی شما برای تفکر درخصوص موارد حساس تر حفظ می شود.

۲- اولویت بندی کنید

باید تصویری به نسبت دقیق از آینده و اهداف مطلوب خود داشته باشید و آنگاه براساس این تصویر به اولویت بندی اقدامات بپردازید. انجام این فرآیند باعث می شود ارزش هر اقدام مالی برای شما روشن شود و بتوانید براساس ارزش های متفاوت، پول و انرژی متناسبی را صرف کنید.

به علاوه می توانید با تعیین دقیق اهداف آتی، به دنبال راه کارهای جایگزین ارزان تری باشید که نیازها و خواسته های شما را با بهای کمتر و کیفیت بالاتری تامین می کنند. اولویت بندی امور رمز هر تلاش موفقی است؛ آن را بسیار جدی بگیرید.

۳- بودجه بندی جامعی داشته باشید

درباره اهمیت بودجه سخن بسیار است. زمانی که کاملا آماده بودید تا کنترل زندگی مالی تان را در دست بگیرید، ضروری است به اهمیت بودجه نیز توجه داشته باشید. فرآیند تنظیم بودجه باید در نسبت با اهداف بلندمدت یا میان مدت شما انجام شود و از جامعیت کافی برای پوشش دادن تمامی حوزه های مالی برخوردار باشد. پس از تفکر و تصمیم درباره اهداف مطلوب، مسیرهای درآمدی و هزینه ای خود را به دقت دنبال کنید و با تمام توان برای تطابق آنها با بودجه طراحی شده آماده شوید. تاثیر طراحی دقیق و پیاده سازی موفق بودجه بر زندگی شما شگفت آور است.

۴- رویه های مالی را خودکار کنید

تنها تا جایی که نیاز واقعی وجود دارد، از کاغذ و نوشتن استفاده کنید و قبوض و رسیدها را صرفا تا حد نیاز نگهداری نمایید. انباشتن بیهوده تمام اسناد مالی، آن هم به صورت کاغذی گیج کننده است و شما را از اتخاذ تصمیم درست باز می دارد.

 به علاوه باید راه کارهایی را برای خودکارسازی فرآیندهای مالی پیدا کنید. برای پس انداز، از حساب های خودکاری استفاده کنید که ماهانه مبلغی را برای شما پس انداز می کنند. درخصوص هزینه ها نیز امروزه ابزارهای مجازی بسیاری وجود دارد که برای کمک به شما دستیاران باکفایتی هستند. آنها را به کار بگیرید و انجام امور را آسان کنید.

در کنار این موارد، از طریق خودکارسازی رویه های مالی می توانید عادات مثبتی را نیز برای خود ایجاد کنید. تکیه دائمی به اراده ممکن است در نهایت به شکست برنامه ریزی های شما منجر شود. اما اگر بتوانید با ابزارهای خودکار حوزه انتخاب خود را محدود سازید، نتایج بسیار چشمگیری به دست خواهید آورد.

۵- دارایی های خود را سامان دهید

هر یک از ما خود را با انبوهی از کالاها، ابزارها و دارایی ها محاصره کرده ایم که اغلب در طول یک سال نیز به کار نمی آیند. فهرستی از تمام دارایی های خود، از خانه و خودرو گرفته تا لباس و کفش و دیگر لوازم زندگی آماده کنید و به دقت کارآیی آنها را ارزیابی نمایید. پس از انجام این کار، لوازم بی مصرف را برای استفاده دیگران به فروش رسانید و اقلام ناکارآمد را با پول حاصل از فروش لوازم بی مصرف تعویض کنید. این کار ذهن شما را پاکسازی نموده و امکان اخذ تصمیمات دقیق و بهینه را میسر می سازد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





.:: ::.
عناوین آخرین مطالب بلاگ من



.:: Design By :